perjantai 2. toukokuuta 2014

Voihan video!

Siiiiiis voi pässin pää ja sitä rataa. Kuinka saatoin unohtaa jotain näin suurta?

Nimittäin kaikkien rakastaman, palvoman ja ihannoiman; au pair-videon! Sen kuvaaminen, kasaaminen ja parsiminen oli jo viimeksi kyyneliä vaativaa työtä niin entäs nyt. Voi apua sanon minä!  Haastattelijallanikin sanoin että terve vaan sille, joka se on joskus keksinyt! Huonoin idea i-k-i-n-ä! Noh on tässä vuosien varrella tullut kuvailtua juttuja niin ehkäpä täältä nyt yksi video saadaan kasaan. Katselin äsken viime kertaista videota ja mute-näppäin pääsi käyttöön aika nopeasti! :D

Info+haastattelu oli ja meni. Taas on yksi ruksi seinässä ja porras astuttu ylemmäs. Nyt sitten odotellaan ohjelmaan hyväksymistä. Ja tässä odottelussa minä kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppi oonkin parhaimmillani. Odottelu on toinen nimeni ja oon siinä vuosisadan mestari. Tai sitten en.

Tänään vähän parantelin hakemusta ja nythän siellä ylhäällä komeilee sanat "your application is finished!". Vielä kuitenkin ennen sen eteenpäin lähettämistä odottelen yhden suosittelun sinne ja sitten se lähtee! Huihaihei! Suosittelijoille haastattelija lupaili viikonlopun aikana soittelemaan. Huihaihei!
Haastattelun aikana tuli ihan sellanen jaiks-olo. Tää todella tapahtuu. Mä todella oon ottamassa taas suurta askelta ja muuttamassa toiselle puolelle maapalloa. Kun tää tuntuu näin hyvältä niin päätöshän ei voi kun olla oikea. Edes tämä Helsinkiä piiskaava lumi-, rae- ja sademyrsky ei masenna vaan yksikin ajatus tulevasta saa perhoset tanssimaan ripaskaa mahan pohjalla. Huikeaa. Sanoinko jo että huikeaa?

Nytkinhän olin suunnitellut kirjoittavani asioita, joita videossa sanon ja kappas kun tänne päädyinkin. Ehkäpä tässä pitäs ottaa itteään niskasta kiinni ja riipasta vähän kerrottavaa itsestäni hauskasti ja omalla persoonalla varustetusti. Kakun pala, mä sanon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti