keskiviikko 21. toukokuuta 2014

The walking disaster!

Mä oon ihan superahkera bloggaaja, mutta jollain tapaa oli tätä ikävä tämän monenmonta vuotta, mitä Suomessa oleskelin. Ei kuitenkaan Suomielämässä tapahdu mitään niin jännään ikinä, että siitä blogia saisi plus työjutut on luottamuksellisia niin eipä niistäkään paljoa lätistä.

Nyt sitten lätisen kun aihetta on!
Oon ollu ihan hervottomalla tuulella tänään ja räkättäny kaikesta. En tiedä johtuuko se siitä, että kolautin nuppini salaportaisiin töissä ja sen kumauksen kuuli pomo varmaan kolmen kerroksen päähän. Sattu muuten pirusti, mutta sitä piruakin hienompi on kuhmu tossa otsassa! Millä logiikalla pimeään tilaan laitetaan mustat huomaamattomat portaat heti verhojen taakse?!

Jotta päivä ei siihen olisi jäänyt niin kivojen uintihetkien jälkeen olin kummityttöni luona häntä ja hänen veljeään leikittämässä niin potkasin sohvaa ja tuloksena murtunut varvas. Että tota noin ja silleesti. Nauran jokaikinen kerta räkäsesti kun kirjotan tai sanon tuon murtuneen varpaan ääneen. Se on jo niin koomista, että samana päivänä saan pääni melkeen halki ja varpaan kirjaimellisesti halki!

Mutta sorry Miina, soitin CClle ja sanoin etten vaan koe oloani mukavaksi tuon perheen kanssa. En kestä ajatusta asua omassa asunnossa perheestä erillään ja edelleen yrittää olla oikeasti osa perhettä. Plus kun se erityislapsi oli niin "pahasti erityinen" ihan fyysisellä tasolla enkä vain yksinkertaisesti osaa olla semmoisten lasten kanssa.

Nyt mää oon taas vapaa ja rukoilen sitä supertäydellistä matchia!

edit// Jaaa se vapaus kesti sen tunnin. Nyt on perhe, jolta kyllä taasen rukoilisin yhteydenottoa! Kaksi pientä prinsessaa ja vanhempien toiveet au pair-vuoden suhteen kuulostavat just eikä melkein mun toiveilta. Pliis pliis pliis au pair-jumala!

edit2// au pair-jumala teki sadetanssinsa ja mulla on puhelintreffit huomenna! Wuhuu! Luin sängyssä puhelimesta tuon hostäidin laittaman sähköpostin ja sieltä yhdellä jalalla syöksyin linkaten alas vastaamaan tietokoneella nopeasti tuohon viestiin, kun puhelimesta se ei onnistu. Mutta nyt, me is so very jättehappy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti