perjantai 9. toukokuuta 2014

ARGH.

Olin jo iltapäivällä ajatellut, että tuunpas kirjoittamaan vielä pidemmän iih hehkutus postauksen tänään illemmalla. Mutta se tais jäädä koska... ketutuskäyrä huitelee tällä hetkellä niin korkeella, että oksat pois.

Eka tuskien kanssa saan yhden videonpätkän itelleni. Sen jälkeen sönkötän videolle pätkiä au pair-videota varten. Kokoan videota tunti tolkulla ja kiroilen. Sitten jes se on valmis ja alan ladata sitä. Ja mitä vielä!

Oon nyt 4 eri versiota tehny siitä ja "too big, too big, too big, too big!" ARGH. Antaa kohta hitto olla.  En edes halua alottaa listaa kaikesta mitä oon yrittäny tehä. Kaiken! Kohta paiskaan koneen nurkkaan ja mökötän peiton alla. Jo ekasta vuodesta asti oon vihannut, vihannut au pair-videota ja tämä kokemus vaan saa mun vihan ekspotentiaaliseen kasvuun. Huonoin. Idea. Ikinä!

No tän kaiken lisäksi puhelin oli äänettömällä, koska kuvasin mun hiton videota. No toki sitten 18.53 oli tullu puhelu Ruotsista CCltä ja huomasin puhelun 19.04 ja toimisto oli mennyt kiinni seiskalta. Nyt sitten saan odottaa koko viikonlopun, että mitähän asiaa niillä oli. Ärsyttävä perjantai.

edit// Noh nyt se video latautu sinne, mutta ei todellakaan sellaisessa muodossa kuin itse olisin halunnut kun jouduin pätkimään kohtia pois. Argh. Argh. Argh. Videot pitäs kieltää lailla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti