tiistai 13. toukokuuta 2014

My treasure

Hyvää iltaa!
Eka match oli ja meni. Meni ihan omasta toimesta ja katsotaan pääsinkö samasta toimesta CCn mustalle listalle. (Tsiisus mä kaipaan tänne yhen foorumin hymiöitä!) No ehkä en ihan mustalle listalle, mutta en mä nyt uutta matchia ihan heti oota. Parempi niin päin.

 Googlasin tän.


Eilen innoistuin kuitenkin vähän liimaa-leikkaa-askartelemaan ja tein aarrekartan tulevasta vuodesta. Vähän aikaa olin sitä jo päässäni pyöritellyt noin ajatuksen tasolla ja nyt päätin sen toteuttaa. Olen enemmän kuin innoissani lopputuloksesta, että en osaa päättää mihin seinään sen teippaisin tuijoteltavaksi. Haluan tuijottaa sitä koko ajan!

Osa kuvista on omista arkistoista ja osa internetin ihmeellisestä maailmasta!

Siinä on lopputulos. Vähän tekstiä blurrasin piiloon! Nyt on muuten pakko löytyä ihan supermahtava perhe, koska ihan vaan siks että oon tälläsen tehny! NIH! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti