torstai 8. toukokuuta 2014

Maybe tomorrow!

Voi jösses, mikä päivä töissä! Sekopää meininki ja sateessa seisomista. Oh joy! Thank god it's Friday huomenna ja sitten onkin jo viikonloppu! Vähiin käy muuten työviikot ennen ku loppuu. 2,5 jäljellä ennen lomaa. Hurjaa!

Ajattelin olla aluksi tänään kirjoittamatta, mutta sorruin. Hyi mua. Noei asia minkä takia piti päästä päätä purkamaan niin on huominen. Okei nyt kun intoilen ja "olen niin varma, että näin käy" niin huominen on yksi maailman tylsimmistä perjantaista. No syteen tai saveen auompa silti päätäni!

Koska tänään ei CCltä soittoa kuulunut niin nyt olen naiivin varma siitä että huomenna alkaa perheen metsästys ja minut hyväksytään ohjelmaan. Jos vaan tänään on kaikki suosittelijat saatu kiinni ja huomenna todistus saapuu Tukholmaan niin esteitä ei pitäisi olla!

Miksi tätä nyt pitää hehkuttaa? No siksi, että perhosia on mahanpohjassa ihan hurrrjasti! Ootan hyväksymistä ja perheen etsimistä ihan kauheasti. Sitä fiilistä kun uusi match tulee tilille ja se kutkutus, että voisiko tämä olla The Perhe? Sitä en vain malta odottaa.

Tänään tässä illalla iski ajatus siitä, että todella olen lähdössä. Todella olen pakannut jälleen laukkuni ja ahh niin ihanan training schoolin kautta matkaan uuteen perheeseen kohti uutta arkea ja elämää. Olen pienessä au pair hattarassa enkä voi lakata fiilistelemästä tätä fiilistä. Jopa odotan jo, että saan videon ohjeet ja pääsen kokoamaan kuvaamiani pätkiä! Olen niiiiiin sekaisin, että suunnittelin meneväni jo kasilta nukkumaan, jotta huominen tulisi nopeammin! Ehkä kuitenkin yritän malttaa vähän myöhempään! :)

Pitäkääs peukut pystyssä ja sormet ristissä, että tää toteutuu huomenna ja taas harpon eteenpäin mun unelmaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti