torstai 11. syyskuuta 2014

Enjoy it. Because it's happening.

Mut säästettiin tänään dinnerin väsäämiseltä, mistä olin jopa vähän pettynyt koska odotin pokemonia ja vihreitä ranskalaisia! Mutta kyllä kelpaa myös hostisän tarjoama dinner ulkona. En valita! Tytöt on koko päivän puhunut "shhh, muistatko kun äiti sano ettei saada kertoo Janiikalle, että meillä on sille ylläri?" "JOO, ÄLÄ KERRO SITÄ!" Eli mulle on luvassa joku ylläri läksiäislahjana. Mikä on omasta mielestä vähän outoa ja ehkä jopa kiusallista, kun tunnettiin kuitenkin vain kuukausi. Totta kai tytöille ostin lahjat, mutta hostvanhemmille en ostanut? Teinkö etikettivirheen?

Toinen asia on mistä hostvanhemmat puhuu tytöille on se, että joka kerta kun Janiika tulee CThen niin hän tulee meitä moikkaamaan. Ai tuun vai? Jos mä tänne New York-reissuilla eksyn niin se on kyllä lähempänä tuota ihka ekaa perhettä kuin tätä. Älkää käsittäkö väärin, en mä näitä vihaa tai muutakaan, mutta noh.. Tunnettiin kuukaus. En tuu itkemään launtai-aamuna kun hyvästit sanotaan. Sorry guys.

Sen sijaan voisin itkeä ilosta, kuinka innoissani ole Georgian perheestä! Huomenna onneksi Skypetellään päivällä niin pääsen vähän intoilemaan lisää. Pojalle ostin pienen lahjan, mutta vanhemmat saavat tuliaisensa vähän myöhemmin. Eilen hostäitini kyseli lempiruokiani, että voivat tehdä ensimmäisestä illastani tosi kivan. Aww.
Äiti totesi, että on ollu ehkä ihan hyvä, että olen asunut täällä metsän keskellä kun rahaa on nyt säästössä. Onneksi Google kertoi, että 5 minuutin päässä uudesta kodista on superiso ostoskeskus, johon voi säästöt laittaa turvaan! Yeah!

Lennot muuten tuli eikä mua laiteta vaihtamaan kahdesti! Kerran vaan. Vihaan vaihtoja ja vaihtoaikaa on hurjat 55 min, mutta ehkä kenttä, jossa vaihdan ei ole se maailman suurin. Toivottavasti. Eka lento lähtee 10.25, joten kotoota startataan puoli seittemän. Vuosisadan aamuihmisten kuningatar kiittää ja kuittaa...

Eilen jo intoilin huomisista playdateista ja että saan loppupäivän vapaaksi, niin mitä vielä. "Ei onnistukkaan, koska remontti kesken." Weeeeell, mä kysyin ekassa viestissä, että onko siellä liian crazy meno vai voidaanko tulla käymään ja nyökkäili viestissä ja vastasi että tervetuloa. Ei sittenkään oltu tervetulleita. Masistelin jo ja murjotin viimeiset vapaahetket kotona, mutta hostäiti soitti ja sanoi järkänneensä tytöille toiset treffit, johon ne käyn vain heittämässä! JES!

Mulla on kaapit nyt tyhjennetty matkalaukkujen päälle. Huomenna on tarkotus lajitella mikä menee mihinkin laukkuun. US airways ystävällisesti veloittaa kaikista laukuista niin siihen konkurssiin ei edes pieni ylipaino enää haittaa. Iiih, en voi uskoa, että olen muuttamassa Atlantaan ihan superihanaan perheeseen! Can somebody pinch me now?!

2 kommenttia:

  1. tarkoitit kai, että suuressa ostoskeskuksessa on suuri pankki, johon voit viedä suuret rahat turvaan :)

    VastaaPoista