sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Today's special moments are tomorrow's memories.

Nyt ois neljän päivän vapaat lusittu ja huomenna pitäs palata sorvin ääreen. Mutta on mun pakko myöntää, että on mulla Sälliä jo ikävä! Päivällä kun kävin kotona pyörähtämässä ja pusuttelin poikaa ja totesin, että "I have mist you!" Niin sain vastaukseksi "I miss you!". Aww. Mun pienisuuri mies!

Tokikaan enhän mä yksin töitä tee. Huomenna on mummi mun varjona ja vissiin tiistainakin ainakin. En tiiä koska ne kotiin lähtee. Huomenna meillä oli tarkotus mennä Anne Frank-museoon, mutta joku valopää on keksinyt, että se on maanantaisin kiinni. Just joo.

Kaks arvausta heräsinkö aamulla ostoksille?! En! Nukuin mukavasti ja hoidin shoppailut netissä. Perjantaina käytiin kuiteski joulupuufarmilla, tai kai joulukuusifarmilla valitsemassa meille kuusi! Oikeasti se puu ei ole edes kuusi, vaan tuija tai kataja tai joku vastaava ilman neulasia oleva vihreä puu.





Meitä oli reissulla minä, hostvanhemmat ja ukki. Käveltiin tuolla peltoja pitkin, maisteltiin kuumaa omenasiideriä ja ihmeteltiin ihmisiä. Kuusen piti puhua hostäidilleni ennen kuin valittiin ja lopulta ei enää tiennyt, mikä niistä hänelle puhui! Tilalta löytyi vaahtokarkkien paistopiste, hevosia, lampaita ja muita öttiäisiä. Aurinko paistoi, oli pari astetta lämmintä ja iiiiihhana joulufiilis! Me naiset tottakai diivoina valittiin kuusi, miehet sahasi sen katki, kantoi sitä paikast A paikkaan Ö ja lopulta heitti sen auton katolle ja sitoi vielä kiinni. Tunsin itteni hyödylliseksi! 

Siinä on lopputulos. Kuulma taktinen veto, että koristeet on alahyllyiltä jätetty pois Sällin raivareiden takia. Mä otan tikkumiehen kirjanpitoa monesti toi puu on ennen joulu vaakatasossa... 

Tänään mä oon kirjaimellisesti pyöriny ympyrää koko päivän. Kaupoissa ja ostoskeskuksissa. Oon nauranu superpaljon ja ollut tasan tarkkaan se ärsyttävä käkättävä teinityttö kavereiden kanssa. Lelukaupassa laitettiin jokainen laulava joululelu soimaan ja kiiruhdettiin karkuun. But hey, meillä oli kivaa ja nauruterapia on parasta! 




18 päivää Suomi-lomaan. Sitä ennen pitäisi joululahjat saada kasaan ja päättää millä tavoin mä saan ne Suomeen. Kauheeta, 18 päivää. Vasta sinnekkin oli 56. Tässähän pitää oikeasti stressata sitä, että ihan just kohta mun vuosi on ohi ja mun pitäis tietää taas elämästäni jotain mitä tehdä ja minne mennä! Sitä ennen pitäis saada ne 6 credittiä suoritettua ja ja ja ja ja. Ressiä kuulkaa pukkaa! 

Nyt amazon primestä Dance mom-maratoni pyörimään ja sitten Zzzz-landiaan ennen uutta viikkoa! Muiskis, ootte raksuja! 


2 kommenttia:

  1. Mullakin joulu shoppailut edessä. Perjantaina tuli palkka, ja keskiviikkona pitäs tulla palautukset :P Ahh.... <3 Pitäs keksii vaan jotain 1w kummitytölle. Mitä jo vanhemmalle pojalle jo aikoinaan ostettu... Tavallaan aika harmi, että suomessa ei panosteta jouluun samalla tavalla kun siellä. Ois kiva viettää joskus jenkkiläinen joulu :P

    -Helinä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka panostaa Suomessa ja kuka ei? ;) Mulla ainakin on aina ollut kunnon panostus, koska jouluhan on nyt vaan ahh niin ihana!

      Poista