sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Thank you all, thank you life!

Viikonloppu on ollu huisin kiireinen, mutta ehkä huisin ihanin ja parhain ikinä! Jotenkin ne läksiäiset pääsi yllättämään vaikka kutsun väsäsin viikkoja sitten. Kiireestä huolimatta en jaksanut koko viikonlopun aikan stressata en sitten niin mistään ja lopputulos oli universumin mahtavimmat läksiäiset.

Meitä oli paikalla tosi sekalainen seurakunta, juuri kukaan ei tuntenut ketään paitsi minut ja silti meillä oli niin siistiä yhdessä. Naurettiin niin, että vatsaan sattui. Juotiin, pelattiin bier bongia ja lopulta bailattiin baarissa. Unohtamatta yöuintia kotimatkalla ihanan lämpimässä meressä. En tiedä edes monesti oon sanonut tän viikonlopun aikana, että perjantai oli paras ilta ikinä, mutta kun se vaan oli! Voin niiiiin hyvillä mielin lähteä kohti Amerikkaa, koska täällä mua odottaa universumin parhaimmat ystävät, joita ei kukaan multa varasta!

Onneksi mulla oli vielä tavaroiden jakopäivä edessä, joten yhtiäkään hyvästejä ei vielä tarvinnu sanoa. Paitsi soul matelle, joka lähti takaisin Kuopioon. Tosin soul maten kanssa me tiedetään ettei au pair vuosi erota ystäviä toisistaa. Vuosi on loppujen lopuksi todella lyhyt aika enkä edellisen vuoden aikana menettänyt yhtäkään ystävää.

Nyt olisi vikan viikon tsemppaamiset edessä. Pakkaaminen ja siivoominen. Lääh puuh. Ja sitten äiskän juhlat! Tälläsenä lähdön hetkenä elämä kyllä niin antaa parastaa etten kestä. Minä sydän te kaikki!

1 kommentti:

  1. Pus! Vihdoin olen täällä!

    -SM

    Ps mistäs muistan mun tunnukset bloggeriin, shiiit!

    VastaaPoista