tiistai 1. heinäkuuta 2014

Japadapaduu!

Viisumihakemus
- Viisumihaastattelu
Maksut
Uuden passin haku
Kopiot todistuksista
Kopio ajokortista
Lääkärintarkistus 
KV-ajokortin hakemuksen täyttö
- KV-ajokortin hakeminen
- Papereiden postitus CC:lle
Paketti tytöille
- Kortti perheelle 
- Tuliaiset 
- Kämpän tyhjennys
- Reseptit/lääkkeet
- Jäykkäkouristusrokote


*pienet tanssit tähän*. Niin ne kohdat vaan yliviivautuu ja asiat tulee tehdyksi! Tuota KV-kortin hakemista viivyttelen vielä hetken, koska sehän on tasan sen vuoden voimassa ja viimeksikin ajoin viimeiset 2 kuukautta ilman sitä. CTssä kun ei pidä sitä USAn korttia ajaa jos on vuoden! 

Tästä mun on pitäny kirjottaa tsiljoona kertaa! Mun edellinen hostisä oli ehkä nörtti-insinööreistä se kaikista parhain. Nimittäin se minimoi mun aivokapasiteetin käytön ja joookaikinen aamu tulosti mulle päivän aikataulun osoitteineen missä piti olla ja monelta. Oli ihana aamuisin raahautua alas eikä tarvinnu heti käyttää aivoja ja muistaa koko päivää, kun se kaikki oli naaman edessä paperilla. Nyt sitten... Kuinka mä pärjään ilman mun nörtti hostisän aikataulupaperia! Joudun käyttämään omaa pientä päätäni heti aamusta ja mun kanssa elävät/eläneet tietää kuinka suuri sun shine olen aamuisin! Mun kohdalla esimerkiksi jokainen kasin aamu on mennyt hukkaan koska mun aivot rekisteröi elämää vasta pari tuntia heräämisen jälkeen. So dear me, we have some work to do! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti